måndag, december 14, 2009

091214

Gomorron!
Inatt har vi inte fått sova mera än 2 timmar Vincent tyckte nog att vi skulle vara vakna och reta tanten under. Men jag tyckte så synd om Oscar som skulle upp klockan 6 och somade 4.
Nu ligger lillen och försöker sova i mitt knä iallafall i väntar på att Tesa, Hugo och Albin ska komma men sånt vet man ju aldrig. Mormor kan inte heller komma och mysa med Vincent för hon är i väg och köper juklappar med min morfar (Vincent´s gammel morfar).
Vi får hoppas att Vincent´s morfar kan komma och hålla sällskap lite, så jag kan städa för de behövs, innan julgranen ska komma in på fredag. Och imoron ska vi med mormor Tove till tranås och ta kort på Vincent som vi ska sätta upp i lägenheten och ge bort i julklapp..
Men nu ska Vincent och ja gå ut och kolla om de finns nått och titta på på tv...

// Emma och vincent

2 kommentarer:

  1. "Ha! Och ni trodde att ni skulle få sova?!" tänkte han nog. :)

    Hoppas ni får mer sömn inatt!

    SvaraRadera
  2. hej!
    Såg att min kommentar som jag skrev sist inte kommit med, så jag gör ett nytt försök:)

    Tror jag kan ha en overall i storlek 62 likande, jag ska kolla upp det så höra jag av mig till dig!

    Kram

    SvaraRadera